Mağaza Denetim
E-ticaretin gelişmesi müşterinin istediği ürünü istediği yerden almasına imkan vermektedir. Dolayısıyla perakene magazacılık müşteri memnuniyetinin sağlanması ve gelen müşterinin memnun olarak ayrılması açısından ayri bir öneme sahiptir.
Bu anlamda mağazaların denetlenmesi buna göre önlemler alınması eksiklerin görülmesi, mağazanın günlük rutin işlerinin sağlılık yürüdüğünün kontrol edilmesi hem mağaza yönetiminin farkındalığının artmasını sağlayacaktır.
01 Problem
Artan e-ticaret rekabeti nedeniyle fiziksel mağazalarda müşteri memnuniyeti kritik hale geldi. Ancak mağazalarda günlük işler, düzen ve hizmet kalitesi düzenli denetlenmediğinde eksiklikler fark edilemiyor ve müşteri deneyimi olumsuz etkileniyor.
02 Yaklaşım
Mağaza içi süreçleri düzenli olarak kontrol eden, eksikleri görünür kılan ve raporlayan dijital bir denetim sistemiyle mağaza yönetiminin farkındalığı artırılır ve standartlar korunur.
03 Çözüm
Mobil mağaza denetim uygulaması ile mağaza çalışanları ve yöneticiler, günlük kontrolleri dijital ortamda yapabilir, eksikleri hızlıca raporlayabilir. Böylece mağaza işleyişi iyileşir, müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi artar.